Michelle Wiesman – Master in Time

Michelle Wiesman – Master in Time

Trainer ‘How to get things done’ – time-management met Outlook en OneNote
Ik heb altijd al een passie gehad voor de ontwikkeling van mensen. Na mijn studie Onderwijskunde heb ik een huiswerkinstituut opgezet. Daar hielp ik pubers en later mijn werknemers om overzicht te krijgen over hun taken en verantwoordelijkheden. Nadat ik het bedrijf had verkocht, heb ik mij voorgenomen om verder te gaan met hetgeen waar ik het meest enthousiast over was: andere mensen helpen hun werk beter te organiseren.

Van daaruit heb ik mijn training ‘How to get things done’ ontwikkeld en deze geef ik inmiddels individueel en in groepsverband, aan allerlei soorten mensen in allerlei verschillende functies. Want of je nu directeur of secretaresse bent: je moet je werk organiseren en daar heb ik een handig systeem voor bedacht!
Ik vind het fantastisch om te zien hoeveel meer rust mensen hebben gekregen na sessie 1, als ik ze de basis van het systeem heb geleerd en ze daar een aantal weken mee gewerkt hebben. En als die ‘ruis’ eenmaal uit de weg is, dan wordt het wat mij betreft nog interessanter: dan kunnen we immers echt aan de slag met het organiseren van je werk, in plaats met het beantwoorden van je mails.